7 & 8 september

Een weekend lang zwerven over het Veerse meer.

Op zoek naar de damherten op een eilandje.

Een bezoekje aan het mooie stadje Veere.

Relaxen op de camping.

Voor kajak vaarders

Vertrek vrijdag avond of zaterdag ochtend.

Aanmelden bij de toergroep.  Graag voor 1 september.

zondag 11 augustus

Zondag 11 augustus varen we een deel van de Kromme Rijn bij Utrecht.

De tocht is geschikt voor kajak en open kano vaarders.

Beginners worden nadrukkelijk uitgenodigd om mee te varen!

De tocht lengte kunnen we eenvoudig aanpassen aan de wensen van de deelnemers.

Verzamelen bij de club: 8.30 uur

Vertrek: 9.00 uur.

Aanmelden via de toergroep.

zondag 28 juli

Komende zondag 28 juli gaan we varen over het Veluwemeer.

Langs de vele strandjes, dus voor de zwemliefhebbers, zwemkleding mee nemen.

We starten bij Elburg, om vervolgens te varen over het Veluwe meer. Het water is meestal beperkt qua diepte.

Onderweg voldoende plekjes om te pauzeren.

Verzamelen: 8.30 uur

Vertrek: 9.00 uur.

Aanmelden bij de toergroep.

8 september

Leden die op KVA niveau varen kunnen op deze tocht kennismaken met varen op grootwater. Natuurlijk zijn er ook mensen met ervaring nodig om deze tocht te kunnen varen. De lokatie wordt afhankelijk van het weer nader bepaald, maar opties zijn Pampus, de Markerwadden of een rondje Paard van Marken, Volendam en de Gouwzee. Deze laatste optie is de langste met 18 km. Wil jij meedoen meld je dan aan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

7 september

Ook dit jaar zoekt de stichting BeTough weer kajakkers die mee willen varen om zwemmers te begeleiden. Op 7 september zwemmen mensen voor het goede doel van Texel naar Den Helder. Hiermee zamelen ze geld in voor een zelfgekozen goed doel.

Omdat het moeilijk is richting te houden in de golven varen er kajakkers mee. Mensen kunnen dan hen als oriëntatie gebruiken. Ook zijn de kajakkers dichterbij de zwemmers dan de boten van de reddingsbrigade dus dat communiceert ook makkelijker als dat nodig is.

25 februari
19 mei
25 augustus
24 november

De 4 seizoenen tocht is terug!

Komend jaar organiseer ik weer een 4 seizoenen tocht. Het principe is hetzelfde als voorgaande edities:Wieden

4x hetzelfde tochtje varen in elk van de seizoenen.

We gaan wel op een ander plekje varen dan voorgaande edities, dit keer gaan we naar de Wieden. De Wieden is een meren- en moerasgebied in de Kop van de Overijssel. In de Wieden komen zoals in alle laagveengebieden begroeiingen voor van open water (trekgaten), verlanding (met of zonder drijftillen), trilvenen, rietland, veenheiden, ruigtes en moerasbossen.

Samen varen is gezellig, is veiliger, zeker in de winterperiode en stimulerend! Bij Keistad bestaan er verschillende app groepjes. Deze  app groepjes zijn er om snel een vaar afspraak te regelen. Last minute wijzigingen te melden of snel met elkaar in contact te komen! Er zijn app groepjes voor kanopolo, wild water varen, open kano varen (vrijdag en zondag ochtend) en diverse kajak groepen. Tijdens de herfst/winterperiode wordt er vooral kajak gevaren op woensdag avond en zondag ochtend van beginners tot kilometer vreters. Op zaterdag is er een kajak groepje , die minimaal varen tot het 2e eiland in een sportief tempo! Via een email berichtje aan de open kano groep of toergroep  kan je toegevoegd worden aan de app groep.

Op zondag ochtend is er een openkano vaargroepje voor beginners en ervaren vaarders.

We vertrekken om 9.30 uur.

Na enkele uren zijn we terug.

Voor deze openkano vaargroep is een appgroepje. Wil je hier aan toegevoegd worden, stuur Geoff een berichtje met je 06-telefoonnummer.