Intresse in kajak varen?

Meld je dan aan via deze site voor een kennismakingsles kajak varen.

Op donderdag 1 augustus staat er een les gepland. We starten om 19 uur.

Als deze dag je niet uitkomt, neem dan contactop  voor een andere datum.

Kledingadvies: sneldrogende sportkleding.

Aan de les zijn geen kosten verbonden.

Via de site van de buurtsportcoach is de mogelijkheid om je aan te melden voor zomersport.

Je hebt de keuze uit:

Kajak varen :3x op 7, 14 en 21 augustus start 19 uur.

Open kano varen : 3x op 9, 16 en23 augustus start 10 uur

Suppen: 3x op 9, 16 en 23 augustus start 13 uur, 14.30 uur of 15.30 uur

Info via ons mailadres op deze site.

Aanmelden via de site van buurtsportcoach.

20240517_141503.jpg
Op 17 mei heeft Geoff Welch uit handen van burgemeester Bolsius in Amersfoort, een Koninklijke onderscheiding mogen ontvangen en is daarbij benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Varen op woensdagavond is clubavond.

Maak van woensdag je vaaravond! We hopen natuurlijk dat meerdere leden van de woensdagavond hun vaaravond maken, zodat op deze avond er altijd wel een groep(je) vaarders is om je bij aan te sluiten.

Na afloop om ongeveer 20.45 uur is de bar open voor thee, koffie, fris of een (alcoholvrij) biertje.

Tot woensdag!

Vanaf april 2024 is de Stuw, de weg langs ons clubterrein, officieel ingericht als fietsstraat.

Parkeren is alleen toegestaan op het parkeerterrein aan het eind van de straat.

Bij de entree zijn twee plaatsen gecreëerd voor bestuurders met een ontheffing.

Maak je gebruik van deze plaatsen zonder ontheffing dan is dit op eigen risico (boete €490).

Voor het op- en afladen van boten kan ook tijdelijk het verharde gedeelte van ons clubterrein gebruikt worden.

Op de club hebben we in de loop van de jaren door tal van donaties een ruime keus aan jeugd wetsuits gekregen.

Deze wetsuits liggen in de kisten in zowel de dames als de heren kleedkamer.

Als de weersomstandigheden nog fris zijn en de watertemperatuur laag, dan is het dragen van een wetsuit aan te bevelen! Bij varen in de winter, op zee en in de branding of op wild water verplicht!

De wetsuits mag je vrijblijvend gebruiken, eventueel meenemen naar huis, om ze daar te "wassen" onder de douche.

Draag je de wetsuit niet meer? Is de wetsuit je te klein geworden? of je verlaat de club, dan verwachten we dat je de wetsuit weer terug brengt.

Er zijn wetsuits voor jeugd vanaf ca 6/8 jaar tot jong volwassen.

Heb je hulp nodig bij het vinden van een passende wetsuit? Vraag gerust hulp!