zondag 21 april
Open_dag_2023-1.jpg

Op zondag de 21e april ben je van harte welkom om een kijkje te komen nemen op ons clubterrein, tijdens de Open Dag.

Je kan uiteraard vrijblijvend, onder begeleiding van ervaren open kano vaarders en kajakkers een kennismakings tochtje maken op de Eem, in een van onze clubboten. Je hebt de keus uit een open kano, een kajak, of een surfski. Of ga je liever even peddelen op een sup board? Boten, peddels en zwemvesten verzorgen wij!

Kan je niet kiezen? Dan probeer je alles toch even uit??

Ben je weer met je voetjes aan land, dan staat er koffie of thee voor je klaar!

De Open Dag begint om 10 uur en duurt tot ca. 15 uur.

Om er zeker van te zijn, dat je een tochtje kan maken, stellen we je aanmelding op prijs. Dit kan je doen door een berichtje te sturen aan ons info mail adres of een mailtje aan kano-vereniging-keistad(at) hotmail.com. De tochtjes beginnen  op het hele uur: tussen 10 en 15 uur.

Een kennismakingstochtje duurt ongeveer 1 uur.

Zet erbij wanneer je aanwezig bent en of je voorkeur uit gaat naar open kano, kajak of supboard. Dan zorgen wij voor begeleiding!

Kleding advies: sneldrogende sportkleding met waterschoentjes, crocks of gympen, die nat mogen worden.

Neem voor de zekerheid reserve kleding en een handdoek mee, het blijft watersport en je kan nat worden!

Op de club zijn douches aanwezig.

P4230037-k.jpgBen je na afloop van je kennismakingstochtje enthousiast geworden? Er is een info stand, waar een van onze clubleden, je alles kan vertellen over de mogelijkheden bij onze vereniging!

De beginners cursussen starten eind april/begin mei. De data worden binnenkort gepubliceerd op onze website.

Aanmelden voor een cursus kan tijdens de Open Dag of via een berichtje aan onze trainingscommissie.

De basis cursussen zijn inclusief bij het lidmaatschap.

De minimum leeftijd om lid te worden is ca 11 jaar.

Bij voldoende belangstelling zijn er ook mogelijkheden voor ouder en jongere kinderen cursussen.

Toegang tot de Open Dag is gratis.

Mocht je verhinderd zijn op de Open Dag, dan kunnen we in overleg ook een ander kennismakings moment plannen.